petak, 21. prosinca 2012.

Smak Svijeta




21.12.2012.
Preživjela sam cijeli dan.
Ovo je ja mislim, vec 7 smak svijeta koji sam preživjela. Mislim da sam srušila rekord od Chuck Norrisa.
Iako, moram vam reći, jedna prijateljica me bila malo prepala, već sam mislila da će nešto stvarno dogoditi. A onda sam shvatila.

Smak svijeta je svaki dan.

Čovjek svaki dan, sam sebe truje. Polako, ali sigurno.
Svake godine, netko predviđa smak svijeta.
A kako bi ustvari izgledao smak svijeta?
Svatko ima svoje mišljenje o tome.

Neki kažu da ćemo preći u novu dimenziju, neki da će se roditi novo sunce...
Zaista ima svakakvih teorija.
A koja je ona točna?


Nadajmo se da nikad nećemo saznati.




Znate da sam uvijek tu za vas, xo xo

Slipi<3

*Ako ste Belieber ili fan Justina Biebera, lajkujte ovu stranicu: Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo

3 komentara:

  1. Možeš li u nekoj od sljedećih tema malo nas upoznati sa nekom serijom? ;D Koju ti gledaš. Npr. Gossip Girl,Vampirski dnevnici,PLL... :) Znam da je glupo ali eto xd

    OdgovoriIzbriši
  2. sve same propale fore

    OdgovoriIzbriši