utorak, 27. studenoga 2012.

Belieber, not a fan.

Ponosni Belieber sam više od godinu dana, i žalim što nisam više. U tih godinu dana, upoznala sam previše predobrih ljudi, i to samo zato jer su Belieberi. To što sam Belieber, ne znači da sam fan, volim Bieberove pjesme, blablabla... Ne, to znači nešto više. Čim upoznam neku osobu koja je Belieber, odmah sam si predobra s njom. Mi Belieberi nismo obična fan baza. Mi smo nešto više. Mi smo OBITELJ. Nemožemo jedni bez durgih, uvijek smo si tu, iako se čak ni ne poznajemo. U ovih godinu dana, upoznala sam najmanje 30-ak Beliebera, a jedna od njih je moja BFF- Best Facebook Friend.
Jednostavno nemogu zamisliti dan bez da mi netko spomene Justina ili da ga ja spomenem. Ali nemogu niti zamisliti dan bez svojih najboljih Beliebera<3
Najdraže ste mi i najbolje. One su tu bile za mene kada drugi nisu, kad su svi otišli. Nikad me nisu lagale, uvijek su bile iskrene. One su osobe koje me najviše i najbolje razumiju. Kad sam tužna, njima se javim. Kad sam sretna, one prve saznaju zašto.
Da nema Justina, nikad ih ne bi upoznala.

Bieberfever, hvala ti na svemu<3

Znate da me volie, XOXO,

Slipi<3

Broj komentara: 10:

  1. super je ali zasto pises to dole znate da me volite, xoxo? to je iz tracerice znam al neoriginalno je onda.. izbaci to ili pisi samo

    Xoxo,

    Slipi<3

    jer ovo znate da me volite jeee postalo ofucano malo no hatee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam mogla smisliti nista svoje, ali potrudit cu se.

      hvala ti:D

      Izbriši
  2. preodlično si napisala blog, a najboje je to što je sve istina :D <3

    OdgovoriIzbriši