ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

Lektire

Neznam za vas, ali ja inače volim čitati. Štoviše, obožavam. Ali iskreno, kada vidim popis lektire, padne mi mrak na oči, doslovno. Ja stvarno ne razumijem logiku profesora. Žele nas zainteresirati za čitanje knjiga, da izrastemo u viša bića bez ijednih briga (hvala Elementalu<3), a opet, zašto onda nam gade čitanje i hrvatski jezik s tim odvratnim knjigama? Moja zadnja dobra knjiga koju sam pročitala, a da je bila s popisa lektire, bila je Dnevnik Pauline P., u (ni više ni manje) TREĆEM RAZREDU!
Istina, inače sam izbirljiva kada se radi o knjigama i pričama, ali nisam jedina koja tako misli!
Nije li to sramotno? A SVAKU LEKTIRU SAM PROČITALA, SVAKU. I u osam godina što se školujem, jedna mi se svidjela. Okej, možda dvije.
Ima li to smisla? Hvala Bogu, član sam knjižnice pa posuđujem normalne (pod time mislim knjige koje su napisane normalnim hrvatskim jezikom, imaju zanimljivu temu i dobro su napisane) knjige, inače bih bila nepismena. I probala sam objasniti profesorima da su te knjige koje čitamo dosadne, nezanimljive, šugave, ali ne. Oni tupe po svome.
PA SAMO NAPRIJED. Kada nam za koju godinu nacija bude nepismena, nadam se da ćete shvatiti da ste upravo VI jedan od krivca za to.

(Jednostavno sam osjetila potrebu negdje napisati ovo, jer kada pričam, nitko me ne sluša. I posudila sam danas lektiru, pa mi je opet bilo zlo.)

znate da me volite, XOXO

Slipi<3

2 komentara:

  1. HAHAHAHAHAHH. Šta ti je, djevojko. Vjerovatno čitaš tipa Vampirski dnevnici i to. To je zatupljivanje mozga a ne knjige koje ti profesor da na popisu.
    Zahvaljujući tim knjigama koje ti profesor kaže da pročitaš možeš shvatiti šta piše u idiotarijama koje "voliš".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AHAHAHAHHAHAHAHAHAH, no.
      Vidiš, da si pročitao/la cijeli moj blog, a ne samo ovaj post, shvatio bi da ja nisam jedna od onih skoro nepismenih koji u životu nisu pročitali normalnu knjigu. Kada ja kažem da sam pročitala dobre knjige, onda mislim na pravu knjigu, koja ima preko 200-300 stranica. Neznam jesi li ikad čuo/la za Mariju Jurić Zagorku? Pročitala sam skoro sve njezinje knjige i ona je definitivno moj omiljeni hrvatski pisac. Također sam pročitala Divinu Commediu od Alghieria ili Decameron od Bocaccia. A obožavam i Harry Pottera od J.K. Rowling
      A te 'romane' kao vamprirski dnevnik, tračerica ili nešto od R.L. Staina, to naravno, volim i ja pročitati, ali to po meni nisu knjige:)
      A trenutno čitam Kod Kuće je najgore, od Ephraima Kishona, koja mi je definitivno najdraža knjiga (zasad) s ovogodišnjeg popisa lektire:)

      Izbriši