utorak, 12. veljače 2013.

A girl chooses for who she falls


Bliži se Valentinovo, dan zaljubljenih.
Kad malo bolje razmislim, čemu služi Valentinovo? Ničemu.
Ako se netko voli, voli se i ostalih 364 (ili 365) dana u godini.
A opet, što znači 'voljeti '?
Po meni, voliti znači biti spreman nekome 'oprostiti' što nije savršen.
Prihvatiti sve njegove mane i zanemariti ih.
A kada počinjemo nekoga voljeti? Kako?
Kažu da se to ne može znati niti spriječiti.
Ja tvrdim suprotno. Biramo koga, kako i kada ćemo voljeti. Sami biramo osobu koju ćemo učiniti drukčijom od ostalih. Sami biramo kada ćemo ju zavoljeti. Sami biramo hoćemo li ju voljeti kao brata ili sestru, prijatelja ili nešto više.
Ali opet...
Što kada nam voljena osoba ne uzvrati ljubav? Što onda?
Možemo li ju onda isto tek tako izbaciti iz našeg srca?
Ne možemo. To je već malo teže.
Ja mislim da kad jednom nekoga pustimo u naše srce, ta osoba će zauvijek ostati u njemu.
Možda ju nećemo uvijek jednako jako voljeti i na isti način, ali će zauvijek ostati u našem srcu.
Sve dok se ne dogodi nešto što će nam otvoriti oči i dokazati nam da ta osoba ne zaslužuje da bude drukčija od ostalih. Da ona NIJE drukčija od ostalih. Da ima više mana nego vrlina.
I što tad?
Tad prema toj osobi osjećamo gađenje, mržnju i ostale negativne osjećaje. Neke intenzivnije neke manje snažne.
Ali nikad, NIKAD, ne prestajemo gajiti osjećaje prema toj osobi.

Cura odabire koga će voljeti, kako i kada. Tko ne zna cijeniti to što je baš on 'odabrani', on to ni ne treba biti. Prije nego što se cura zaljubi, promatra dečka koji joj se sviđa. Ako ga pusti u svoje srce, to znači da ona misli da ju on neće povrijediti. Nažalost, u većini slučajeva se prevari. I poslije rijetko kad ponovno zavoli. Ne zato jer ne želi, nego jer ju je strah. Strah da će ponovno biti povrijeđena, zauvijek.



(Ako ste Belieber ili fan Justina Biebera, lajkajte stranicu Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo)

Broj komentara: 8:

  1. http://boringnessofteenlife8.blogspot.com/ Ana učiniš mi uspugu i pročitaš moja pa kežeš jel dobar?
    btw. savršen je ovaj post i blog općenito<33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Više volim kad me zovu Slipi :P
      Pročitala sam neke postove, i sviđa mi se, ali moraš ipak malo više pripaziti na gramatiku :)

      Hvala ti<3

      Izbriši
    2. Mislim da ti nisi osoba koja ima pravo ljudima govoriti za gramatiku. :P

      Izbriši
    3. moje greške su sitne i rijetke, a na njenom blogu ih ima zaista puno :)

      Izbriši