nedjelja, 10. veljače 2013.

24.01.2013. (treći dio)

Prijašni dio, pročitajte da se prisjetite o čemu se radi :)

"Znači, sigurno si sve shvatio? Nećeš opet nešto zeznut? Nemoj se samo usrat. Aj sad bježi.", bile su to ohrabrujuće riječi mojeg najboljeg prijatelja.

Plan je bio skoro bez ijedne mane. Jedina je bila ta što sam ja morao prići Dori. A znam da neću uspjeti u tome. Ali opet, moram probati. Ako ne probam, nikad neću saznati.
I tako, prije škole sam krenuo na bus 34, kojim je ona išla u školu.
Ušao sam u bus, nadajući se da nisam fulao vrijeme i da sam ušao u pravi bus.
Sjedila je u zadnjem redu, kraj prozora.
Srce mi je počelo luđački lupati, znoj me oblio...
Ali ipak, nastavio sam dalje. Krenuo sam prema njoj, pazeći da se ne spotaknem i razbijem sve zube.
Napokon, došao sam do kraja busa.
Podignuo sam glavu i pogledao u njene smeđe oči. Izgubio sam se u njima.
Nasmijala se onako, djetinjasto. Shvatila je da sam htio sjesti kraj nje, ali da se ne snalazim, pa je ona učinila prvi korak.
"Koga ti tražiš?"
"Ma nikoga."
"Zašto si onda došao do kraja busa, ako ima slobodnih mjesta i ispred?"
"Pa tko kaže da sam došao samo zbog slobodnog sjedala? Ja sam došao zbog onog pored, koje nije slobodno."
"Bojim se da se to mjesto neće tako skoro osloboditi. Ali ovo pored je slobodno... Ali nadam se ne zadugo."

I tako je počelo sve. Plan je uspio.
Idućih pola sata, koliko traje vožnja do škole, pričali smo o svemu i svačemu. Sutra isto tako. I preksutra. I dan poslije. I onaj poslije.
I tako dva tjedna
A onda sam, jedan dan, skupio snagu za zvati ju van.
"Dora?"
"Reci?"
"Čuj, ti se da sutra do kina ići? Igra jedan ful dobar film..."
"Koji?"
"Ma znaš, onaj crtić.. Kako se ono zove.. ono nešto s ćuftama."
"Zaista?!"
"Što, što sam pogriješio sada?"
"Zar zaista želiš da naša ljubavna priča počne s odlaskom u kino na crtić o ćuftama?"
"Misliš da ćemo imati ljubavnu priču?"
"Naravno."
I onda.. Ne znam što me spopalo, ali.. Poljubio sam ju.
 Na zadnjem sjedalu busa 34, prvi put sam poljubio ljubav mog života. Izgleda da je zaista sve moguće...




(Ako ste Belieber ili fan Justina Biebera, lajkajte stranicu Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo)


Broj komentara: 6: