četvrtak, 24. siječnja 2013.

24.01.2013. (prvi dio)

"Pazi kuda hodaš, debilu!", ljutito se derala Dora na nevinoga prolaznika, koji njoj ništa nije učinio. Da je možda znala koliko će joj on značiti, možda i ne bi bila toliko oštra prema njemu...

"Dan je započeo savršeno. Sunce je sjalo, vjetar je puhao, psi su lajali, a ja nisam kasnila u školu.
Čak je i autobus odmah došao. Nisam niti minutu čekala. Danas je zaista moj dan. Nema ispitivanja u školi, pola razreda nema (i to baš one polovice koju ne volim) jer su svi na nekom natjecanju iz zemljopisa. Ah, uživancija. 
Nakon škole, idem se naći s Filipom. Poslije toga, shopping s najdražom mamom. Kada bi barem svaki dan bio kao ovaj.", mislila je Dora u sebi. Da je znala da će danas i vidjeti ljubav svog života, vjerovatno bi pomislila da je sve ovo san...

"Vidi tko nam je došao, zvijezda u usponu.", ljubomora je progovarala iz Danijele. Priključile su joj se naravno i Ivana, Martina i cijelo društvo. 
"Ah, što bi bio dan bez Danijele i ostalih njenih sljedbenica...", pomislila je Dora, s laganom dozom žaljenja.
Ignorirala ih je i krenula prema učionici matematike, njezinog omiljenog predmeta. 

Iako je tek 9 ujutro i ovo joj je definitivno savršen dan, i dalje se osjećala kao da joj nešto fali. Kao da nešto nije u redu. Vidjelo se to po njenom obješenom licu koje se smijalo iz navike. Prišao sam joj u nadi da ćemo barem nekoliko rečenica izmijeniti, ali nisam uspio. 
"Hej... Vjerovatno ne znaš tko sam ja, ali ja znam tko si ti. Mislim, svi znaju tko si ti. I uglavnom, sada sam zaboravio što sam ti htio reći, ali ipak...", nisam stigao dovršiti rečenicu,  Filip se pojavio. Zagrlili su se kao da su najsretniji par na svijetu, a ja sam se skoro rasplakao. Brže bolje, podvio sam rep i nestao.



-To be continued...


(Ako ste fan Justina Biebera ili Belieber, lajkajte stranicu Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo )

2 komentara: