ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

24.01.2013 (drugi dio)




Pročitajte prijašni dio, ovo je nastavak :)

Da, ako niste već do sada shvatili, Dora je bila jedna od "onih" cura u školi.
Pod "onih", mislim na cure koje kontroliraju svih i sve, a ako im se zamjerite, zagorčat će vam život.
Ali opet, ne znam. Ja i dalje mislim da ona ustvari nije takva. Imam osjećaj da ju poznajem bolje od ikoga, iako samo razmjenjujemo, tu i tamo, poneki pogled i smiješak. A danas, kad smo se slučajno sudarili, bio sam užasno zbunjen.
Skužio sam da sam joj se TADA trebao prestaviti. I zato sam bio išao kod nje. I sve je išlo po planu, sve dok se nije pojavio Filip.
Najpopularniji dečko u školi. Nogometaš. Koji je imao do sada već svaku curu. Zadnja na njegovom dugačkom popisu je Dora. Jadna. Kad-tad, i ona će mu dosaditi, kao i prijašnjih 834342834729587987 cura.

Sada, treba mi strategija kako se ponovno sudariti s Dorom. A tko će mi bolje pomoći u planiranju tako nečega, nego moj buraz, Patrik.
-"Stoko, pa di si ti?!"
-"Smrade mali, dovuci to dupe ovamo na igralište."
-"A daj, trebam tvoju pomoć, jbte. Dođi kod mene, bit ćemo sami doma."
-"Leo, imaš li ti pojma koliko je pederski ovo sada zvučalo?AHHAHHAHA"
-"Ma goni se. Stoko!"
-"Volim i ja tebe."

Da, i tako unedogled.
Na kraju, skužio je da mi stvarno treba pomoć i došao je kod mene.
I da, smislili smo savršeni plan.

-To be continued...


(Inače, ova priča će biti podijeljenja u pet dijelova, ovo je sada drugi)
I da, ako već niste, lajkajte stranicu Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo

Nema komentara:

Objavi komentar