utorak, 1. siječnja 2013.

Zašto ljudi traže razlog da budu sretni?

Ležim u krevetu. Gledam u prazan strop. Nisam nimalo sretna.
Nemam snage za ustati. Nemam volje za pomicati se.
Dosadno mi je.
Čekam da se nešto dogodi. Nešto zbog čega ću biti sretna.
Obožavam filozofirati sama sa sobom. I sada ponovno počinje jedna rasprava u mojoj glavi.
Ovaj put, naslov rasprave je: ZAŠTO LJUDI TRAŽE RAZLOG DA BUDU SRETNI?

Ako malo bolje razmislite, to je istina. Ljudi nikad nisu sretna ni zbog čega. Ako netko je, ili je high, ili je malo luuuuud.
Ljudi su sretni kad ozdrave, ljudi su sretni kad im netko kaže 'možete biti sretni'.
Većinom slučajeva, sretni smo kad nam netko nešto kaže.
Kad nam dečko/cura kaže: 'Volim te'.
Kad nam profesorica kaže: 'Dobio/la si pet, bravo.' ili 'Dobro si naučio/la'.

Kad ste zadnji put bili sretni iz čista mira?
Samo zato jer ste živi?

Nažalost, moj odgovor je taj da je to možda bilo nekad davno, kad sam bila još mala beba.

Voljela bih opet biti malena. Kad mi je toliko malo trebalo da budem sretna. Bilo mi je dovoljno da mi netko da lizaljku, ja bih bila najsretnija osoba na svijetu.
A sada...
Sada toliko toga tražim. I kad dobijem sve što želim, i dalje nisam sretna.
Uvijek želim više. Uvijek tražim više.

Ali tako svi, zar ne? Nitko nikad nije zadovoljan s onime što ima. Uvijek teži k nečemu više.
Nekad je to ambicioznost. Ali nažalost, u većini slučajeva, to je čista ljudska glupost.

Ja imam 14 godina. Obitelj koja me voli. Zdrava sam.
Nekome je to dosta da bude sretan. Ali nažalost, samo onima koji to nemaju.

Znate li onu "Ne znaš što imaš dok to ne izgubiš"?
Mislim da je to u potpunosti istina, nažalost.

Tužno je to sve.

Ne sviđa mi se ovaj svijet. Draži mi je onaj moj, zamišljeni.
Padam u san, u nadi da neću sanjati još jednu noćnu moru.
Dovoljna mi je ona koju živim...



INAČE, SRETNA VAM SVIMA NOVA GODINA. PUNA ZDRAVLJA, VESELJA, SREĆE I LJUBAVI.
VOLI VAS VAŠ SLIPI<3<3



Ako ste Belieber ili fan Justina Biebera, lajkajte stranicu Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera' Bože budaloo :)

4 komentara: