nedjelja, 16. prosinca 2012.

Biti drugačiji. Greška ili dar?

Znači, danas sam vidjela status na fejsu: To što sam drugačija, nije greška, to je dar.
Ili tako nešto.
I onda, odmah mi je palo na pamet da bih mogla s vama, čitateljima, podijeliti svoje mišljenje o tome.

U školi nas na jednom satu uče da smo svi isti, na drugom da smo svi drukčiji jedan od drugoga... Tko bi se tu više snašao?

S jednog kuta gledanja, da, svi smo isti.
Svi dišemo, svi jedemo, svi razmišljamo, svi imamo srce koje kuca...
Ako je netko znanstvenik, sigurno će nam reći da smo svi mi isti.
A sada, recite mi...
Jedemo li svi istu hranu?
Razmišljamo li svi na isti način?
Naravno da ne.
Svi smo mi jedan drukčiji od drugoga.

I kako to da onda svako toliko iskoči neka osoba iz društva, netko tko je svjesan toga da je drukčiji od ostalih, i ne samo on, nego da je svatko osoba za sebe, s pravom glasa, svojeg načina razmišljanja, i mogućnošću odabira?
Kako onda društvo naziva tu osobu?
Frik. Čudak. Netko drukčiji od nas.

I tada, društvo samo sebe proglašava nesposobnima i glupima, da shvate da nije samo on/ona drukčiji/ja, nego da je svatko od nas, osoba za sebe.


Ako ste Belieber ili fan Justina Biebera, lajkajte ovu stranicu: https://www.facebook.com/pages/Da-zbog-tebe-zamrzim-Justina-Biebera-Bo%C5%BEe-budaloo/116492368428947?fref=ts
stranica nije moja, ali je stvarno najbolja:)

Volim vas, xo xo

Slipi<3

2 komentara:

  1. bolje obrazlozi ideje. ali zasad ti super ide :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D
      lijepo je znati da nisam jedina koja ovako razmislja, hahah:3

      Izbriši