subota, 1. prosinca 2012.

Život je ljubav, a ljubav je život

Znači, na prijašnjem postu sam pitala o čemu da pišem, i bilo je nekoliko prijedloga.
O tome kako ljudi jedu životinje, ljubavi i životu.
Kako i ja jedem životinje i obožavam jesti životinje, odabrala sam druge dvije teme spojiti.
Pa eto, nadam se da će vam se sviđati i ovaj post, a ako vam se sviđa, objavite ga na fejsu, twitteru, i komentirajte ga:)
Ako me želite nešto pitati, možete preko Aska i Twittera, tamo odgovaram na sva pitanja:)


                                            Život je ljubav, a ljubav je život


Znači, ako se mene pita, na svijetu ne postoji živo biće koje nije voljeno. Bez ljubavi, nema života. A opet, bez života, nema ljubavi. SVI LJUDI SU PLOD LJUBAVI. Svi mi imamo mamu i tatu koji se vole (ili su se barem nekada) i oni su odlučili da naprave bebu, koju će voljeti najviše na svijetu, koja je rezultat njihove međusobne ljubavi. Ako se mene pita, matematička formula koju moramo UVIJEK znati je ona: 1+1 =3
I da, znam da je 1+1=2, ali razmislite malo. Mama + Tata = Mama + Tata + Beba
Znači, iako na početku imamo samo dvije osobe, na kraju imamo treću. Treću osobu koju i mama i tata, neizmjerno vole. Ona je živi dokaz, svjedok, njihove ljubavi. Znači, bez ljubavi, nema života.

Ponekad, nekome su mama i tata mrtvi. Ali to ne znači da nisu voljeni. Sigurna sam da svi imamo prijatelje. Barem jednog prijatelja, koji nas iskreno voli. Sigurna sam da su svi ljudi na svijetu voljeni.

Ako nismo voljeni, pa i da smo živi, je li to život? Nije važno koliko se godina živi, važno je KAKO se živi!
YOLO - You Only Live Once
Ali okej, nemojte ni pretjerivati. Važno je biti voljen, a ne iskorišten. Važno je voljeti, a ne iskorištavati. Treba znati prepoznati razliku između te dvije stvari i pobrinuti se da ne budemo oni koji iskorištavaju, da ne povrijedimo druge, i da ne budemo iskorišteni, da ne povrijedimo sami sebe. Jer ipak, ako mi sami sebe ne volimo, tko će? Prvo moramo naučiti voljeti sami sebe, da bi nas drugi mogli voljeti.

I da, Hello December <3


Znate da sam u pravu, xoxo

Slipi<3



Broj komentara: 12: