subota, 8. prosinca 2012.

Zašto ne volim 1D i Directionere?

Znači, ja sam početkom 2011 ful voljela 1D, skoro sam i Directioner postala. Ali naravno, svo to vrijeme sam bila i Belieber (ne toliki kao danas i krajem 2011, ali svejedno). I onda, jednog dana, sam vidjela koliko Directioneri sipaju mržnje po Belieberima. Ja ne kužim zašto to stalno radite. Nije meni 1D toliko bezveze (imaju nekoliko dobrih pjesmi, neki su čak i zgodni) nego njihova fan baza... Svaka čast iznimkama koje poštuju Justina.
Kad se Directioneri i Belieberi svađaju, kako to izgleda?
Belieberi vrijeđaju Directionere, a Directioneri Justina.
Je li to fer?
Kako onda očekujete da vas poštujemo, kada vi ne poštujete naš izbor, našeg idola, naše sve?
Neznam za vas, ali se meni to ne čini okej.
I onda naravno, Beleberi uzvraćaju istom mjerom i počnu vrijeđati 1D.

Je li to sve potrebno? Nije.

Directioneri,
znate da sam u pravu, xo xo

Slipi<3

Broj komentara: 55:

  1. Odgovori
    1. znas da sam u pravu, xo xo

      <33

      Izbriši
    2. nisi u pravu, Directioneri sipaju mrznju po Belieberima? a reci mi ko je na twitteru postavio TT #HitDirectionersWithAShowelDay? Directioneri? neznam bas.

      Izbriši
    3. uopce neee!! vi ste ti koj govore da smo mi pokupili sve vase fore i sta ti ja znam sta!! napadajuci vas se samo branimo!
      to sta si ti napisala uopce nema logike ni istine! zaso bi mi vrijedali justina ako vi vrijedate nas?? mi ne vrijedamo bibera nego belibere!!
      i ti nisi prvi bliber! zasto? zato jer jedno kratko vrijee nisi bila! sto znaci da nisi vijeran veliber, sto znaci da nisi pravi beliber!

      Izbriši
    4. prvi anonimac- čuj, vi ste prvi počeli s krađom svih naših fora:)
      neznam kako to da su Belieberi u svađi samo s Directionerima;)


      drugi anonimac-nisam shvatila točno što si napisao/la jer je potpuno nerazumljivo, ali 'ajde.
      VIDIŠ, U OVIH NEKOLIKO REČENICA, JEDNO
      6874684 PUTA SI VEĆ VRIJEĐALA JUSTINA, I MENE, I MOJU FAN BAZU.
      skuliraj se, i prestani mi ovdje hejtati po blogu!

      Izbriši
    5. Anonimac 1.-Napad je najbolja obrana.
      Anonimac 3.-Prvo završi prvi razred gdje ćeš naučiti pisati,a potom dođi ovdje da popričamo razumljivim jezikom. ;)

      Kissi,kissi<3

      Izbriši
  2. Kako si napravila ovaj blog? ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ides na google, ako imas gmail, samo kliknes na opciju blogger, a ako ne, onda napravis gmail i eto :P

      znam da sam od pomoci, xo xo

      <33

      Izbriši
  3. obozavam tvoj blog, kraljica si :* znam da si u pravu, xo xo

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa onda mrzi Directionere, ne 1D. Ja sam takodje Belieber, i umem da preteram u odbrani Justina od hejtera i pojedinih directionera, ali ne znaci da ne treba da ih postujem, jer nisu svi 1d fanovi bez manira, postovanja i puni mrznje. Ima i dobrih, koji gledaju svoja posla i ne vredjaju koga stignu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne mrzim 1d, ali me definitivno njihovi fanovi odbijaju od njih :)
      da si pročitala pažljivo, vidjela bi dio u kojem kažem: svaka čast izuzecima :)

      xo xo
      <3

      Izbriši
  5. ima istine u tome ali Belieberi su prvi krenuli da mrze Directionere zbog onog #VoteBieber i #VoteOneDirection i ovi se samo brane... ja sam i Belieber i Directioner i ponosna sma na to zato sto su odlicni i ne vidi razlog zasto bi se mrzili, pa svko od mas se bori za ono sto voli i ja licno krivim Beliebere za ovo :) NO HATE ♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svađa između Beliebera i Directionera je počela davno prije, a ono je bilo samo najnapetija bitka.

      #NoHate, ali ja sam Belieber, i mislim da su Directioneri prvi započeli to međusobno hejtanje, ali to je moje mišljenje:)

      xo xo
      <3

      Izbriši
    2. Ovo pisem with #NoHate...
      Znači gle ovo #VoteBieber i #VoteOneDirection nema nikakve veze sa svađom,to je samo normalno 'žicanje' za glas.
      Nitko nezna kako i zašto je svađa počela,ali zna se da su Directioneri prvi počeli da mi prostis na izrazu,SRAT po nama,Belieberima,i takoreći ''bombardirat'' nas uvredama i TT tipa #HitBeliebers,#KillJustinAndBeliebers...i tako to.
      Ovo ti govorim da kasnije nebi bilo zabune. Znaci Belieberi definitivno NISU zapoceli svađu.

      Izbriši
  6. ala brate kakvi su ti odgovori xD pa koliko ti imas godina, izgledas previse nafurano!!! "znam da sam od pomoci", "znam da sam kraljica" ... mislim stvarno, spusti se malo na zemlju... BITCH PLEASE !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam 14 godina, problem? :)

      bolje biti kao ja (nafurana) nego kao ti (jadna/jadan)

      puse:*

      znas da sam u pravu, xo xo

      <3

      Izbriši
    2. ahaha upravo to >>>> nafurana <<< imas preveliko misljenje o sebi a velike predrasude o drugima

      Izbriši
    3. http://brbljavarii.blogspot.com/2012/12/ja-sam-ja.html

      puse hejterima :*

      xo xo
      <3

      Izbriši
  7. Aha kurac si upravu.
    Tko je nas pljuvao?Kad smo mi pisali Directionerslovebeliebers ili kako već vi ste napisali beliebershatedirectioners.Pa da, aplauz.Kada smo mi samo sjedili bezveze kao svi normalni, podrzavali nase idole vi ste se bunili, i na svakoj naslonivi Ok-a ste se bunili što vam Bieber nije tu.A mi,mi smo u većini toga šutili ali i nama pukne film, niste ni bog ni Allah, pa da nekom ovo pišete.Sljedeci put napisi ovaj post i ja cu ti jebat mater.fufo mala, imas 11 godina i ti da znas nesto sta se dešava između nas.Jadni Belieberi sa takvim '' fanovima''.Bieber ima kul pjesme , pogotovo Boyfriend i ove neke nove, al dok su njegovi fanovi katastrofa.Uostalom, vi ste pravili fozomontaze, pljuvali po Harry-u i Zaynu a mi smo trpili ali duplo više će vam se sve obiti o glavu.Ustvari, mi vam nećemo ništa jer smo mi BOLJI OD VAS, I BRIGA NAS ŠTO IMATE VIŠE FANOVA, KADA MI IMAMO 11 MILIONA ALI VRIJEDNIH, I UVIJEK SMO SLOZNI I ZA ONO OK MI SMO U ROKU SAT VREMENA TO SKUPILI, DOK JE VAMA 12 SATI TREBALO. HVALA, DOKAZALI STE SE NEMA SE TU ŠTA PRIČATI '' USPJESNI STE MI'' PUSICBOKIC NABIJEM VAS SVE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. glupaco umobolna javila si se. neseri o Justinu kao sto ja ne serem o tvojim dečkima. Ja sam super sa fanovima 1D večinom, Belieber sa Directioners. ja ti sad kažem imam 17 godina izbit ću svaku kost na tebi sam još neš reci o Justinu jebem ti mater. PUJ!

      Izbriši
    2. Anonimče, smiri doživljaj:)
      Totalno si jadan/jadna, i svi znamo da su Directioneri prvi počeli sa svim svađama.
      I iskreno, boli me nešto za tvoje mišljenje, totalno si mi nebitan/nebitna.
      I inače, imam 14 godina, skoro 15 :D

      I Dolores, slažem se s tobom.


      Puse svimaa, xo xo
      <33

      Izbriši
  8. http://nopainmyhero.blogspot.com/ Ja čitam tvoj blog, čitaj i ti moj ;)<3

    OdgovoriIzbriši
  9. i piši višee postova :D<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a neznam, ja se uvijek trudim da postovi budu malo duži, ali sada ću vjerovatno početi neke kraće pisati, samo što onda to i ne čitate baš :s

      ali hvala ti
      xo xo
      <33

      Izbriši
  10. 1. prije si se zvala ana sleppy. tu se nazivaš slipi. očito neznaš baš dobro engleski jezik jer se slipi inače piše sleepy, ne sleppy.
    2. malo previše izražavaš svoje mišljenje a nemaš pojma šta se događa.
    3. ja nemam ama baš NIŠTA protiv Biebera, ali protiv beliebera imam jako puno toga. kad je OK! objavljivao više 1D a ne Biebera vi ste nam tamo počeli srat :" ma fuj maknite ih odvratni su i oni i njihovi fanovi". kravetine po cijelom youtubeu objavljuju videe i govore kako smo odvratni. http://www.youtube.com/watch?v=OjbGnOyDDPQ evo pogledaj ovo tu ;) postoji li neki PlasticDirectioner na twitteru? Si možda kad čula za PlasticBiebera? "I hope Liam will die." "Zayn is a terrorist and I know he will kill everyone." "Niall is just disgusting." postovi od svih beliebera. I pošto ti znaš jako dobro engleski, odsada ti pisem na engleskom. It's really sad that Directioners trend on twitter #DirectionersLoveBeliebers and beliebers trend #BeliebersHateDirectioners. That's really sad. So before you judge One Direction and Directioners you should take a look at yourself and beliebers. And yeah, I don't know what are you trying to do with your sign "xo xo <33" but girl, I know why you're doing that after all. You are trying to be like Gossip Girl who says in the end "You know you love me, Gossip Girl." Get down to Earth. Ooops you already are there beacause cows don't fly.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OMG. Now I'm sad :(

      JK.
      I don't are about you. I know what's going on, but you obviously don't.
      1. That was my name in 2010, and yes, I had that name, but that was almost 3 years ago.
      2. I know what's going on. But you don't.
      3. I didn't say anythin about Directioners who respect Justin, bt about that ones who don't. I think that you didn't really understand my post, or you didn't read it with attention.
      Do you know that Directioners said that Avalanna should die? Did she deserve it? I don't think so.

      Well anonymous, I'm not trying to be Gossip Girl. If you didn't know, xo xo means kisses.
      I am not a cow, maybe your mom or you are, bu I'm not.
      With this post i didn't want to piss off Directioners, but just share my opinio with the rest of Beliebers.

      xo xo <3

      Izbriši
    2. vidim znaš koristit prevoditelj. :*

      Izbriši
    3. Well, baby, read that one more time. You wrote this post just to piss of me and the other directioners and, of course, One Direction. Directioner NEVER EVER said that Avallana should die. I'm a directioner and I cried when I saw Justin hugging and talking to Avallana, I don't hate Justin, you should just know that. I don't hate anyone. Anyone in this world. You, obviously, on the other hand do. And oh yes, you should probably know that I didn't write "vidim da znaš koristit prevoditelj" trust me ;) and yeah, you still didn't answer me why do you think sleepy and sleppy are pronounced the same.

      go play in traffic, go play in traffic <3

      Izbriši
    4. yeah, you totally know me better than myself ;)
      but guess what? you don't. i know why i wrote this post, and it wasn't my intention to piss anyone off.

      well, belieber also never said that 1D should die.
      try to figure out. there're directioners who want justin dead, and beliebers who want 1d dead.

      well, i don't think that sleepy and sleppy pronunce same, but i already said, that was my name in 2010, when i accidentally tiped 'sleppy' instead of 'sleepy'.
      <3

      Izbriši
    5. OMG DIRECTIONERS DON'T WANT JUSTIN DEAD!

      Izbriši
    6. no?
      then why some ot them said it?

      Izbriši
  11. Joj,kad vidim neke komentare, dođe mi da umirem od smijeha.
    Kao prvo, belieber sam, ali volim 1D, imaju oke pjesme, 'Little Things' je perfect. Zašto se svađate oko glupih stvari? Svatko ima svog idola, svatko misli da je njegov idol najbolj, itd,itd..
    Justin i Niall su si dobri, a njihove fan baze se hoće poubijati...
    Cool off guys, hejtanje nas nikuda ne vodi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijeli post uopće nije bio zamišljen tako da komentari budu prepuni mržnje, nego da jednostavno kažem svoje mišljenje o onim Directionerima koji su najgori (koji su htjeli smrt Avalanni, vrijeđaju Justina, itd.itd), i zbog kojih ne volim bas 1D.
      Ali da nemaju nekoliko okej pjesmi, ne mogu reći:)

      xo xo

      Slipi<3

      Izbriši
    2. pa ofkors, ahahah
      kad smo najbolji<3

      Izbriši
  12. Okej, dosla sam ovdje da komentarisem nesto protiv ovog bloga (jer mi se bas ne svidja nacin na koji si ga napisala. #nohate inace super pises, ovaj blog je izuzetak)medjutim dok sam citala ostale komentare doslo mi je da pobacam cigle na njih. Ova stranica je napravljena za izrazavanje svog misljenja, a vasi komentari nemaju nikakve veze s tim. (Molim vas, objesite se..ne ti slipi lol)Ovako, pola vas nema nikakve veze sta se desava izmedju directionera i beliebera a govori nesto. Prvo provjerite cinjenice, pa se javno izrazavajte. Ja vjerujem da razlog svadje izmedju directionera i beliebera ima veze sa tim sto je pola beliebera napustilo jutina kad se je neka grupica pojavila sa pjesmom 'what makes you beautiful'. I ono, nije sad da mi ne smeta sto ste napustili justina, smeta mi, but what bothers me more je TO ste se zvali 'PRAVIM BELIEBERIMA', a nemate nikakve veze sta to predstavlja. Trendovi na twitteru... Morao je neko umrijeti da bi se mi slozili. ali i tome je dosao kraj naravno. Vecina twittova od beliebera govorili su nesto protiv directionera, dok su njihovi naravno bili u vezi Justina i Avalanne. Ono, ne znam ni kako imam zivaca ovo pisati koliko trenutno gajim mrznje prema directionerima. (cast izuzetku). FASIDSIJFIJFIAJIFJAIFJIASJD Mi vrijedamo directionere, oni vrijedaju osobe koje im nista nisu uradile. Ako cete ovo vec raditi directioneri, radite pravedno mamu vam jedem. (ponovo, cast nekima koji ga ne vrijedaju.) hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svaka kritika koja se ne odnosi na to kako su directioneri najbolji na svijetu, a belieberi zadnje smeće, je dobrodošla:)

      pa eto, slažemo se

      Izbriši
  13. Belieberi vrijeđaju 1D i Directionere,a Directioneri Justina i Beliebere (čast svim izuzecima) ,uvijek će se vrijeđati i jednostavno je tako jer se ne može dokazati ko je bolji i svi misle da su njihovi bolji...bla,bla..Ako se mrzite držite to u sebi a ne pisat po blogovima i namjerno stvarati dodatnu mržnju. 1D i Justin su prijatelji i stoga poštujte jedni druge ;)x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja stvarno nisam htjela nikoga razljutiti, ovo je bilo ustvari samo posveceno Belieberima, a ne directionerima, ali eto, vise necu pisati o ovakvim stvarima, pa se nadam da nece vise biti mrznje na ovom blogu:)

      Izbriši
  14. muzika se slusa radi ukusa..danasnje generacije ocito to neshvacaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja slusam Justina Biebera jer volim njegovu glazbu, ali on je meni nešto više...
      i prijašnje generacije su imale svoje idole, tako da nismo prvi:)

      Izbriši
  15. Ja sam Belieber od samog pocetka, naravno i Directioner sam, ali ja stvarno ne vidim razlog za svadu. Ja i dan danas neznam zasto se vrijedate, Justin je ostvario svoj san i idol drugima, jer zeli reci da vjerujes u svoje snove i da nikad ne kažeš nikad, tako i 1D oni su ostvarili san, ali ja vjerujem da njima od tolikog posla fali obitelj i nekad im je teško, nije jednostavno biti slavna osoba. Zato ali stvarno molim sve Beliebere i Directionere da se prestanu svađati.. eto toliko zelim od srca, zar previše tražim?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja mislim da directioneri i belieberi nikad neće moći biti prijatelji, lol

      Izbriši
  16. mogli bi biti kad nebi bilo osoba poput "PlasticBieber".I ne govorim da su Directioneri zlato,dapace,ima ih stvarno odvratnih.Eto,ja znam da ima Directionera koji stvarno nisu u redu,ali isto tako znam da ima i Beliebera koji nsu u redu.A ima Directionera kkji su divni i obazrivi.A IMA I DIVNIH BELIEBERA.Kao moja bff.Stvarno trebate shvatiti da sa svake strane ima i dobrih i losih ljudi

    OdgovoriIzbriši
  17. A najgore je to šta ti ovde nisi napisala da DIRECTIONERI POMAŽU BELIEBERIMA OBARAT REKORDE, to si zaboravila, a ? Stvarno si bezobrazna kad govoris da mi vriđamo Justina,a nismo. Mislis da bi vam mi pomagali da vas mrzimo ? Aj ne pričaj gluposti ovde -.-

    OdgovoriIzbriši
  18. Ljudi da li ste vi normalni, imate idole, divite se nekome ko je jednak vama samo sto je poznat. Slucajno sam video nesto kao direction kako god i kucam da vidim sta je izadje mi ovo i skapiram da je sve to gomila gluposti. Kada vec pominjes bibera, evo ovako: ti da izadjes na napolju, i stavis kapu za plivanje (lupam) i iseces usi da stavis slusalice, svi bi ti se smejali jer je to retardirano, a da to uradi doticni gospodin, onda bi to bilo COOOOOOOOOOLLLL, vi ste svi slepi pratioci nekih gluposti, zivite svoj zivot, volite Boga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno si u pravu :)
      Ovaj blog je napisan 2012 godine i zato je malo čudan hahah

      Izbriši