četvrtak, 20. prosinca 2012.

Laž, laž, laž.



Znaš, ponekad te se sjetim. 





Prođu me lagani trnci pri samoj pomisli na tebe. Sjetim se svih naših razgovora, dodira i pogleda. Naših razmišljanja, toga kako samo zamišljali našu budućnost. A onda, onda se sjetim...



Da je to sve gotovo, da ništa od toga neće biti. Pitam se, jesam li negdje pogriješila. A onda, onda se sjetim. 


Tebi jednostavno nije bilo stalo, nisi se htio boriti za mene. Mislila sam da je problem u meni, da sam ja nešto kriva. Da nisam dovoljno dobra. A onda, onda sam shvatila. Nisam ja bila problem, nikada nisam ništa pogriješila. 





Moja jedina pogreška je bila ta sto sam te voljela. Previše. I što sam od tebe očekivala da mi uzvratiš tu ljubav, ali ti jednostavno nisi bio spreman na to. Ne jer nisi mogao, već nisi htio. Sve ti je samo bila šala, a meni, meni nije. I sada, sjetim se svega onoga od prije i shvatim... 





Sve je to bila jedna velika laž.
Samo  ti želim zahvaliti na najljepšoj laži ikada

xoxo,
Slipi<3
















*Ako ste fan Justina Biebera ili Belieber, lajkajte ovu stranicu: Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo

Nema komentara:

Objavi komentar