utorak, 4. prosinca 2012.

Volim biti ja

Ja sam ja. Volim se svađati, jesti napolitanke, visiti cijeli dan na laptopu i ne učiti (a ipak imati pristojne ocjene), slušati Justina Biebera i sve ostalo što mi se sviđa. Volim reći što mislim, kad treba i ne treba. Volim tračati, ali i reći svima sve u facu. Volim pjevati, plesati. Volim biti u pravu. Volim matematiku. Volim biti drugačija. Volim spuštati ljude. Volim ostati budna do ponoći. Volim biti zaljubljena. Volim se dopisivati satima s istom osobom. Volim onako vrištati iz čista mira. Volim biti bezobrazna. Volim biti bitch. Volim biti ono tko sam i što sam. Volim svoj mobitel najviše na svijetu. Volim voliti ono što ostali ne vole.
Volim sve ono što drugi ne vole na meni. Volim biti ponekad zla. Volim bahato odgovarati ljudima koji misle da su bolji od mene. Volim biti najbolja, u svemu. Volim gledati Tračericu. Volim pisati ovaj blog. Volim svoje fanove, Slipache*. Volim kad svi pričaju o meni.

Ja jednostavno volim biti ja.
Ako sam zbog toga umišljena i bahata, samo naprijed. Neka jesam.
Onda, volim kod sebe i to što sam umišljena i bahata.

Ali sjetite se, nitko od nas nije savršen, osim sam sebi. Pa ako sebi neću biti, savršena, kome ću?
Najbolji prijatelj smo sami sebi. Ako sebe ne volimo, tko će nas onda?
Netko tko nas poznaje dovoljno dobro da zna svaki kutak nas. To mogu samo mama ili tata. Osim naravno, ako nismo umišljeni i bahati, pa da to pokažemo i ostalima. Ako sami sebe ne naučimo voljeti, ni ne dopuštamo drugima da nas vole.

Znate da vas ja uvijek volim ipak, xo xo

Slipi<3


2 komentara: