utorak, 25. prosinca 2012.

Don't stop Believeing!




1. ožujka 1994, 12:56h. Nekome nevažan datum, meni nezaboravan. Datum kada se rodio moj budući muž. Njegov životni put nije bio lagan, ali se isplatilo.
Da, ako već niste shvatili, Belieber sam. Belieberi se nazivaju svi njegovi obožavatelji koji nisu obični fanovi, već osobe koje vjeruju u njega, podržavaju ga, znaju svaki djelić njegovog života, koji su uz njega do samog kraja. Iako ga u početku nisam voljela, štoviše mrzila sam ga, sada živim za njega, u nadi da ću ga jednom upoznati, dotaknuti. Jer ipak, nikad ne reci nikad. A sada ću vam ispričati njegovu životnu priču ukratko. Znači, 1. ožujka 1994. u 12:56h u sobi 126 u bolnici u Ontariu, Kanadi, rodio se Justin Drew Bieber. Njegovi roditelji su Pattie Malette, koja je tada imala 18 godina, a tata Jeremy Bieber. Njegova je mama zatrudnila kao tinejdžerka. U to vrijeme je imala raznih problema. Drogirala se i bila je samohrana majka. Justin je ipak ostao u recimo dobrim odnosima sa svojim ocem. Kako je odrastao okružen s prijateljima svoje majke koji su bili glazbenici, sve više i više je pokazivao svoj izvrastan osjećaj za ritam i ljubav za stvaranjem glazbe. Počelo je s lupanjem po stolovima i sjedalicama, a zavrsilo je s time da Madison Square Garden, najveću koncertnu dvoranu na svijetu, rasproda u sedam minuta nakon što su ulaznice puštene u prodaju. Kada je imao 12 godina, prijavio se na lokalno natjecanje u svom gradiću Stadfordu, na kojem nije pobijedio već je osvojio drugo mjesto. Pjevao je pjesmu 'So Sick' od pjevača 'Ne-yo'. Do tada nije nikada išao ni na kakve satove pjevanja. Njeogva majka Pattie ipak odlučuje staviti snimku njegovog nastupa na Youtube. Da ne ulazim previše u detalje, Scooter Braun, lovac na talente, jednog je dana pogledao njegov video i bio je oduševljen. Nekako se dokopao Pattienih kontakta i odmah ju je kontaktirao. Justin i Pattie su tako otputovali u Atlantic City kod Scootera. Tada počinje dugogodišnja borba koja još uvijek traje. Znači magična 2009 godina. Njegova prva pjesma 'One Time' je jedan od njegovih najuspješnijih singlova. A li proslavio se zapravo s pjesmom Baby za koju je snimio i prvi videospot na kojem upoznaje Jasmin Villegas, svoju prvu curu. Veza je trajala nekoliko mjeseci. Pjesma 'Baby' je jedan od najslušanijih i najgledanijih videa na Youtube-u, njegovoj s razlogom omiljenoj internet stranici. 2010. godine njegov video je bio gledaniji od 'Bad Romance'. Da ne duljim, 2009 godine je izdao svoj prvi album 'My World', 2010 godine izdao je nastavak albuma, 'My World 2.0'. Neki od hitova s njegovog drugog albuma su 'Runaway Love', 'Somebody To Love' (duet s Usher-om), 'Pray' i još mnoge druge. 2011 godina je definitvno njegova:izdao je album 'Under The Mistletoe' na kojem se nalaze pjesme 'Mistletoe' i 'Fa La La', duet s  Boyz 2 men, ali i na ljubavnom planu. Početkom 2011. godine Selena Gomez i on su prohodali. Još uvijek su skupa, iako ta veza nema podršku sa strane svih Beliebera. Inače, ljubičasta mi je sveta boja, to je Justinova zaštitna boja, a Supra tenisice su mi omiljene. Već pogađate, to je njegov prepoznatljivi znak. U trećem mjesecu, nedugo nakon proslave svog osamnaestog rođendana, izdao je pjesmu 'Boyfriend', prvi singl s novog albuma 'Believe' koji je izašao krajem lipnja 2012 godine. 24.travnja izdaje spot za navedenu pjesmu, koja u tri dana ima preko osam miljuna pregleda. Ove godine je i napokon maturirao. I maturu i rođendan je proslavio kao gost u talk show-u 'Ellen', na kojem je bio i prvi put gostovao, sada već davne 2009. godine. I to je ukratko, bez detalja, životna priča mog uzora, idola ali i osobe koju volim i koju ću zauvijek voljeti, Justina Biebera. Mnogi će reći da sam opsjednuta i nenormalna, da voli osobu koju nisam niti nikada vidjela uživo, ali što da vam kažem. To je osoba zbog koje svaki dan živim. Njegov osmijeh uljepša mi dan, a njegov glas učini moj život san. Da, bolesna sam. Čudna je to bolest, zove se ljubav, Moram priznati, lijek za moju bolest ne postoji, a i kada bi postojao, ne bih ga iskoristila.



Ako ste Belieber ili fan Justina Biebera, obavezno lajkajte stranicu Da zbog tebe zamrzim Justina Biebera? Bože budaloo, zbog koje sam i ja postala Belieber:)

Ljubim vas u razdjeljak, 

Slipi<3

Broj komentara: 8:

  1. Hm,mislim da nije čudno što sam pustila suzu. Ovo je savršeno,stvarno se vidi da si pravi Belieber.Ove zadnje rečenice su predivne.Oduševljena sam i samo tako nastavi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično je, svaka čast. <3 Stvarno, prelijepo si svaku riječ opisala i ono zaplakala sam . Bravo:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno je *-*
    Predobro pises.
    - Aminaa.*

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš kao ja,u početku ga nisam voljela,al' danas mi je sve,doslovno sve! Curo,pišeš predivno!:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, drago mi je da nisam jedina:3
      hvala ti puno<3

      Izbriši