utorak, 18. prosinca 2012.

Jedan prijatelj me stalno uvjerava kako Bog, bilo kakav, ne postoji.
Kako je to sve samo izgovor za glupe ljude koji ne žele otvoriti oči nad istinom.

Kad mi on to sve kaže, ja mu ne mogu proturiječiti. Nemam neki argument, neki dokaz, bilo što, da mu mogu dokazati da je u krivu.

Ali nije li to bit cijele vjere? Vjerovati iako ne postoje dokazi?

Ja vjerujem u Boga, i volim ga najviše na svijetu.
I vjerujem da će oni kao ja, koji vjeruju iako nemaju dokaza, jednog dana biti nagrađeni.

Ne kažem da će oni koji ne vjeruju biti kažnjeni, neće. Samo će oni koji su vjerovali, biti nagrađeni.


Puse<3

3 komentara:

  1. ja sam protiv religije jer ona čini čovijeku to da se pomiri sa time da nešto ne zna, i stvari koje ne može objasniti objašnjva pojmom Boga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledaj, ljudi su vjerovali u 'boga' kada si nisu znali objasniti neke normalne prirodne pojave poput kiše, grmljavine pa i života. S vremenom su ljudi s politeizma prešli na monoteizam. Zašto? Jer im više nije bio potreban bog koji baca gromove na zemlju, jer su shvatili otkud dolaze gromovi, ali još uvijek nisu otkrili kako je nastao život na Zemlji (kemijska evolucija itd.). Hipotetički, kada bi ovo čovječanstvo izumrlo, nastalo bi novo i opet bi, s vremenom, došli do istih znanstvenih zaključaka kao i mi, ali nikada ne bi stvorili iste religije koje mi imamo danas. Zašto? Jer su one plod ljudske mašte.
    I ktome, ti vjeruješ u djevicu Mariju, Isusa, 'Boga' i ekipu zato što su Rimljani vjerovali u njih. Da su oni vjerovali u veliki leteći jogurt, i ti bi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svatko ima svoje mišljenje, i kao što sam rekla, ja vam ne mogu proturječiti (nijednome od vas dvoje).

    OdgovoriIzbriši